تهاجم فرهنگی دشمنان با پررنگ کردن نقش مساجد خنثی می‌شود

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش ::رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تهاجم و شبیخون فرهنگی از 20 سال پیش مورد توجه مقام معظم رهبری قرار گرفته و ما باید کاری کنیم که با استفاده از نقش مساجد و جذب جونان به مساجد، تهاجم فرهنگی دشمنان را خنثی کنیم.

 

به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از   خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت‌الاسلام سید محمد علی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در مراسم افتتاح مسجد و حسینیه سید الشهدا(ع) اصفهان با اشاره به اهمیت نقش مساجد در طول تاریخ اظهار داشت: اسلام از ابتدا توجه ویژه‌ای به اماکن فرهنگی و مساجد و حسینیه‌ها داشته و نخستین آیات نازل شده بر پیامبر اکرم(ص) پیرامون دانش بوده زیرا دانش زیربنای تمدن و فرهنگ اسلامی به شمار می‌رود.

 

 

وی افزود: پیامبر اکرم(ص) در نخستین گام خود در مدینه، تأسیس مسجد را به عنوان پایگاه ارتباط با خدا و مرکز رسیدگی به امور دنیا و آخرت مد نظر قرار داد و معصومین(ع) نیز در آیات و روایات خود توجه ویژه‌ای به مسجد نشان داده و همواره بر نقش آنها تأکید ویژه کرده‌اند.

 

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: ساخت مسجد یکی از مصادیق روشن باقیات صالحات به شمار می‌رود و پیامبر اکرم(ص) توجه بسیاری به این مسئله از خود نشان داده‌اند و امام علی(ع) نیز آبادانی مساجد را مورد توجه قرار داده‌اند.

 

 

وی با اشاره به اهمیت مسجد از نگاه امام خمینی(ره) گفت: امام خمینی(ره) مساجد را سنگر می‌خوانند و عنوان کرده‌اند که باید حفظ شوند و همانگونه که همه می‌دانند، مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی ایفا کرده و مردم حرکات انقلابی خود را از مساجد آغاز می‌کردند.

 

 

حجت‌الاسلام آل‌هاشم ادامه داد: مساجد همچنین در دوران جنگ تحمیلی نیز محلی برای تدارکات جنگ به شمار می‌رفت و مرکز اعزام نیرو بود و دشمنان با توجه به نقش مهم مساجد، به خوبی می‌داند که تهدیدات آنها تأثیری بر مردم نداشته و به همین دلیل، برنامه‌ریزی خود را بر برنامه‌های دیگر معطوف کرده است.

 

 

وی با اشاره به جنگ نرم دشمنان گفت: یکی از راه‌های مهم خنثی کننده جنگ نرم و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان، مساجد به شمار می‌روند اما دشمنان در صدد هستند که با برنامه‌های خود در زمینه اختلاف افکنی بین شیعه و سنی و ترویج فرهنگ بی‌بند و باری، نسل جوان را از بین ببرند.

 

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به لزوم توجه به این موضوع گفت: تهاجم و شبیخون فرهنگی از 20 سال پیش مورد توجه مقام معظم رهبری قرار گرفته و ما باید کاری کنیم که با استفاده از نقش مساجد و جذب جونان به مساجد، تهاجم فرهنگی دشمنان را خنثی کنیم.

 

 

 

پایان پیام/

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا